و لقد خلقنا الانسان فی کبد
شهریارمون سرش رو گرفته بود و سراغ مسکنها را از من می گرفت. بسته مسکن رو بهش دادم و گفتم هرچندتا میخوای بخور. دوتا انداخت بالا و یه نگاهی به جعبه دارو کرد و گفت:«روی جعبه این داروهای مسکن و بروفن باس نوشت "و لقد خلقنا الانسان فی کبد". یعنی همیشه باید دم دست باشه.»
+ نوشته شده در 12 Jan 2015 ساعت توسط ج و ا د
|